جزئیات مختصر کار با

آمارهایی از LinkedIn که بازاریابان باید در سال 2021 بدانند

هیچ مکانی بهتر از LinkedIn برای ارتباط با متخصصان تجاری وجود ندارد و در این مقاله به روزترین آمار LinkedIn برای سال 2021 آمده است.

در نگاه اول ، ممکن است برای بازاریابانی که می خواهند تأثیر زیادی داشته باشند ، تصورشان از بازار لینکدین چندان چشمگیر نباشد.

اما اطلاعات آماری زیر ثابت می کند که این نظریه اشتباه است. آنها نشان می دهند که این شبکه تجاری گرا در واقع برای بازاریابان محصولات و خدمات B2B و B2C ضروری است.

1. LinkedIn در سال 2021 هجده ساله می شود

این شبکه به طور رسمی در 5 مه 2003 راه اندازی شد: نه ماه قبل از راه اندازی فیس بوک در هاروارد. LinkedIn قدیمی ترین شبکه اجتماعی اصلی است که امروزه هنوز مورد استفاده قرار می گیرد.

2. LinkedIn دارای 33 دفتر و 15800 کارمند است

این دفاتر در بیش از 30 شهر در سراسر جهان واقع شده اند ، از جمله 9 دفتر در ایالات متحده.

3. LinkedIn به 24 زبان موجود است

این به بسیاری از کاربران جهانی اجازه می دهد تا به زبان مادری خود به شبکه دسترسی داشته باشند. که متاسفانه زبان فارسی جزو آنها نیست.

4. مشاغل از راه دور در LinkedIn از مارس تا اکتبر 2020 2.5 برابر افزایش یافت

و 15 درصد از کل درخواست های شغلی در ایالات متحده در نوامبر 2020 مربوط به مشاغل فریلنسری است. این آمار LinkedIn نشان می دهد که چگونه فرهنگ کاری در 2020 تغییر کرده است.

ارتباطات آنلاین در این سال ها برای کسب و کار اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.

5. LinkedIn معتبرترین شبکه اجتماعی در ایالات متحده است

73 درصد از کاربران رسانه های اجتماعی حداقل تا حدودی موافق هستند که LinkedIn از حریم خصوصی و داده های آنها محافظت می کند. فقط 53 درصد را برای فیس بوک مقایسه کنید.

آمار کاربران LinkedIn

6. LinkedIn دارای 722 میلیون عضو است

برای بیان این عدد ، اینستاگرام در حال حاضر 1 میلیارد کاربر و فیس بوک 2.74 میلیارد کاربر دارد. این شبکه بزرگترین شبکه اجتماعی نیست ، اما با تمرکز خاص بر تجارت ، شبکه ای است که ارزش توجه دارد.

7. 57٪ از کاربران LinkedIn مرد و 43٪ زن هستند

مردان در LinkedIn به طور قابل توجهی بیشتر از زنان هستند .

توجه داشته باشید که LinkedIn هیچ جنسیتی غیر از زن یا مرد را گزارش نمی کند.

8. 76٪ از کاربران LinkedIn خارج از ایالات متحده هستند

در حالی که ایالات متحده بزرگترین بازار LinkedIn با 174 میلیون کاربر است ، این شبکه در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است.

اعضای LinkedIn در بیش از 200 کشور جهان زندگی می کنند. این شامل 163 میلیون کاربر در اروپا (شامل انگلستان) ، 196 میلیون نفر در آسیا و اقیانوسیه و 107 میلیون نفر در آمریکای لاتین است.

9. 27.1٪ از کل کاربران اینترنت در کانادا هر ماه از LinkedIn استفاده می کنند

و 44 درصد از کل کاربران اینترنت در کانادا در این بستر اجتماعی حساب کاربری دارند. این میزان از فیس بوک (83) و اینستاگرام (51) کمتر است ، اما از توییتر (42) و Pinterest (40) بیشتر است.

LinkedIn در مجموع 17 میلیون کاربر در کانادا گزارش می دهد.

10. 59.9٪ از کاربران LinkedIn بین 25 تا 34 سال سن دارند

جای تعجب نیست که بیش از نیمی از کاربران LinkedIn در گروه سنی هستند که کار خود را آغاز کرده و توسعه می دهند. بالاخره این یک شبکه حرفه ای است.

این یک گروه مهم برای مارک ها است: 41 درصد از گروه سنی قدیمی تر-26 تا 35 ساله-مسئولیت تصمیم گیری دارند.

11. 40 درصد از کاربران LinkedIn هر 4 سال یکبار شغل ، شرکت یا صنعت خود را تغییر می دهند

بازار بالقوه محصول شما همیشه در حال تغییر است. هدف گذاری تبلیغات خوب است ، اما هدف قرار دادن بسیار محدود تبلیغات به این معنی است که تصمیم گیرندگان احتمالی آینده را از دست می دهید.

12. 40 میلیون نفر در هفته از LinkedIn برای جستجوی شغل استفاده می کنند

اگر شرکت شما در حال استخدام است ، صفحه LinkedIn شما می تواند منبع اصلی کارمندان جدید باشد.

وقتی مدیران استخدامی نمی توانند استخدام های احتمالی جدید را شخصاً بررسی کنند ، ابزارهایی مانند LinkedIn اهمیت بیشتری پیدا می کنند. و 81 of از متخصصان استعداد می گویند که استخدام مجازی با پایان همه گیری ادامه خواهد یافت.

13. هر دقیقه 3 نفر از طریق LinkedIn استخدام می شوند

اگر آخرین آمار LinkedIn شما را متقاعد نکرده است که ارزش حضور قوی در این شبکه را دارد ، این یکی باید باشد. هر شرکتی که قصد استخدام کارکنان جدید در سال 2021 را دارد به یک صفحه LinkedIn حرفه ای نیاز دارد.

14. ایجاد محتوا در LinkedIn در سال 2020 60 درصد افزایش یافت

شرکت ها و اعضای جداگانه LinkedIn محتوای LinkedIn خود را افزایش داده اند تا در این سال بی سابقه با مخاطبین و همکاران حرفه ای در ارتباط باشند.

15. پخش زنده LinkedIn در سال 2020 ،437 درصد افزایش یافت

این آمار سالانه برای اکتبر 2020 است.

LinkedIn Live در فوریه 2019 راه اندازی شد . تعداد پخش زنده LinkedIn فقط از مارس تا ژوئن 89 درصد افزایش یافته است.

16. 57٪ از ترافیک LinkedIn تلفن همراه است

این درصد از سال 2018 تغییر نکرده است ، بنابراین آن را با یک دانه نمک مصرف کنید.

با این حال ، منطقی است که پایگاه کاربری LinkedIn بیشتر احتمال دارد از شبکه و از طریق رایانه استفاده کند ، زیرا ممکن است در ساعات کاری یا برای اهداف کاری در حال مرور باشند.

17. LinkedIn نسبت به آگهی های شغلی 15 برابر بیشتر از محتوای نمایش داده شده حساس است

LinkedIn از "فقط" یک پلت فرم استخدام به یک شبکه حرفه ای تبدیل شده است که در آن مردم آموزش می بینند و خود را مطلع می کنند و در مورد سایر شرکت های صنعت خود اطلاعات کسب می کنند.

18. 30٪ از مشارکت یک شرکت در LinkedIn از کارکنان ناشی می شود

این بسیار منطقی است: کارکنان شرکت شما افرادی هستند که بیشتر به دنبال موفقیت برند شما هستند.

افزایش شهرت برند از طریق حمایت از کارکنان یک استراتژی برنده برای شرکت هایی است که برنامه جامعی را توسعه می دهند.

19. کارکنان 14 برابر بیشتر از سایر انواع محتوا در LinkedIn مطالبی را از کارفرمایان خود به اشتراک می گذارند

این آمار LinkedIn بالا را تقویت می کند. کارکنان شما بخش مهمی از استراتژی بازاریابی LinkedIn شما هستند.

20. پست های LinkedIn با تصاویر 2 برابر بیشتر درگیر می شوند

تصاویر بزرگتر حتی بهتر عمل می کنند ، با 38٪ نرخ کلیک بیشتر از سایر تصاویر. لینکدین 1200 * 627 پیکسل را توصیه می کند.

21. کاربران LinkedIn بیست برابر بیشتر احتمال دارد یک پست ویدیویی را به اشتراک بگذارند

ویدیو بیشترین شکل محتوا در LinkedIn است. اگر می خواهید سایر اعضای LinkedIn به شما در ارسال پیام کمک کنند ، ویدئو یکی از آن راه ها است.

آمار تجاری LinkedIn

22. 4 از 5 نفر در LinkedIn "تصمیمات تجاری را هدایت می کنند"

مهمترین نقطه فروش این پلتفرم برای بازاریابان ، توانایی آن در هدف قرار دادن مخاطبان توسط شغل آنها است ، نه فقط از نظر جمعیتی.

این امر به ویژه به بازاریابان B2B اجازه می دهد تا به افرادی که تصمیمات خرید را می گیرند ، دسترسی پیدا کنند.

23. 61 میلیون "تأثیرگذار سطح بالا" در LinkedIn وجود دارد

اینها از نظر بازاریابی تأثیرگذار تأثیرگذار نیستند. در عوض ، آنها تصمیم گیرندگان اصلی یا تأثیرگذار بر تصمیمات درون سازمان ها هستند.

24. 55 میلیون شرکت در LinkedIn هستند

جای تعجب نیست ، زیرا این شبکه به برندها اجازه می دهد تا به مشتریان و مشتریان B2B و همچنین استخدام های جدید دسترسی داشته باشند.

25. LinkedIn دارای بیش از 10000 صفحه نرم افزار B2B است

صفحات محصول یک ویژگی جدید LinkedIn برای سال 2020 است. از آنها برای برجسته کردن محصولات خاص با رتبه بندی و بررسی ، ایجاد سرنخ و افزودن دکمه های دعوت به اقدام سفارشی استفاده کنید.

26. 96٪ بازاریابان محتوای B2B از LinkedIn برای بازاریابی اجتماعی ارگانیک استفاده می کنند

این باعث می شود LinkedIn به عنوان شبکه برتر بازاریابان محتوای B2B و پس از آن توییتر و فیس بوک (هر کدام 82) قرار گیرند.

با توجه به این که LinkedIn زمینه ای را ارائه می دهد که مردم انتظار دارند و به دنبال محتوای مرتبط با تجارت هستند ، این امر تعجب آور نیست.

27. 80٪ بازاریابان محتوای B2B از تبلیغات LinkedIn استفاده می کنند

این شوکه کننده نیست که برترین شبکه اجتماعی ارگانیک برای بازاریابان B2B ، پردرآمدترین شبکه اجتماعی است. فیس بوک با 67 درصد در رتبه بعد و توییتر با 27 درصد در رتبه بعدی قرار دارند.

28. 33٪ از تصمیم گیرندگان B2B از LinkedIn برای تحقیق در مورد خریدها استفاده می کنند

LinkedIn از نظر تحقیقات B2B در فیس بوک و اینستاگرام قرار دارد ، اما از توییتر و Pinterest جلوتر است.

اما از آمار LinkedIn بالا به خاطر داشته باشید که LinkedIn به برخی از تصمیم گیرندگان برتر در خارج می رسد ، بنابراین کسانی که از آن برای تحقیقات خرید استفاده می کنند ، مخاطبان بسیار ارزشمندی هستند.

29. شرکت هایی که هر هفته در LinkedIn پست می گذارند ، میزان تعامل 2 برابر بیشتر را مشاهده می کنند

فکر نکنید فقط می توانید صفحه شرکت LinkedIn خود را بیکار بگذارید. اگر می خواهید نرخ مشارکت بالا در LinkedIn را حفظ کنید ، باید به طور مرتب به روزرسانی کنید. خبر خوب این است که شما فقط باید هفته ای یک پست ارسال کنید تا به سطح تعامل بالاتر برسید.

تحقیقات ما نشان می دهد که بهترین روز برای ارسال پست در LinkedIn چهارشنبه برای مارک های B2B یا دوشنبه و چهارشنبه برای مارک های B2C است.

30. بیش از نیمی از بازاریابان آمریکایی از LinkedIn در سال 2021 استفاده خواهند کرد

طبق برآوردهای eMarketer ، این اولین سالی است که LinkedIn از نقطه عطف 50 درصد عبور می کند.

این نشان دهنده تلاش های بازاریابی در LinkedIn است. اگر در این شبکه بازاریابی نمی کنید ، تا پایان امسال در اقلیت خواهید بود.

#چگونه_در_لینکدین_فعالیت_کنیم

#گروه_های_لینکدین

#کسب_و_کار_در_لینکدین

#بازاریابی_در_لینکدین

#اکانت_لینکدین

نظرات :
پیام بگذارید :

پستهای مرتبط با وبلاگ

با بستر قطعی طراحی دیجیتال ، ایده های خود را به محصولات باورنکردنی خلق کنید ، همکاری کنید و آنها را تبدیل کنید.

بصورت تدریجی تجسم فعال است

این مورد زمانی الزامی است که مثلاً متن نهایی هنوز در دسترس نیست.

بصورت تدریجی تجسم فعال است

این مورد زمانی الزامی است که مثلاً متن نهایی هنوز در دسترس نیست.

با حداکثر میزان قابل اجرا

این مورد زمانی الزامی است که مثلاً متن نهایی هنوز در دسترس نیست.